Adidas Adipower - Jak się sprawdza ?

Kochani, od pewnego czasu mam możliwość używania antyperspirantu Adidas Adipower.
W paczce ambasadorskiej od TRND znajdowały się  ładnie zapakowane dwie wersje antyperspirantu.
Dla mężczyzny i dla kobiety. Wersję męską otrzymał mój chłopak, który wziął udział w teście razem ze mną.




Antyperspirantu używałam w wielu sytuacjach. Bo nie tylko siłownia jest ekstremalnym wysiłkiem.
Codzienność również daje różne zadania  dom,praca czy siłownia... Wraz z moim chłopakiem sprawdziliśmy go w wielu sytuacjach.
posiada inteligentną formułę która reaguję na wzrost temperatury ciała. A co to znaczy ? Już mówię.Fenomen tej formuły polega na tym,że kiedy nasza temperatura wzrasta, zaczynamy się pocić dezodorant zaczyna działać jeszcze intensywniej. Zapach nasila się bardziej przez co można uniknąć nie przyjemnego zapachu potu a ilość potu również jest mniejsza przez co można czuć się bardziej komfortowo i pewniej do 72h.









 


Podczas treningu wysiłek bywa bardzo intensywny dlatego tym razem przed ćwiczeniami zaczęłam używać Adidas Adipower.
Przyznaję że jestem zadowolona z efektów i chciałabym opowiedzieć Wam jak sprawdził się ten antyperspirant u mnie.

- Antyperspirant utrzymuje się cały dzień , do wieczornej kąpieli  idealnie daje rade.
- Ma piękny zapach. Wariant damski-Świeży,delikatny kojarzy mi się z kremem i nutką perfum.
                                  Wariant męski - intensywny przyjemny męski zapach
- Nie zawiera alkoholu! Dzięki temu jest delikatny i nie podrażnia skóry.
- Nie zostawia śladów na ubraniach. Dzięki temu można go używać bez obaw nie martwiąc się o nasze ubrania.
- Zauważyłam różnicę po użyciu jeśli chodzi o pot.Skóra pod pachami jest nawilżona ale nie mokra od potu.
- Na sportowo radzi sobie doskonale
- Jeśli chodzi o tą specjalną formułę to rzeczywiście zapach nasila się podczas intensywnego wysiłku.
- Męski wariant  sprawdził się u mojego chłopaka. Potwierdził, że stosując go w pracy czy na treningu zauważył, że zdecydowanie mniej się poci a zapach antyperspirantu jeszcze ładniej i mocniej pachnie bez przykrych plam na ubraniach.
- Opakowanie jest klasyczne i wygodne w codziennym użyciu.



Podsumowując.
Zestaw tych dwóch antyperspirantów sprawdził się u nas bardzo dobrze. Zdecydowanie pozytywnie wpłynął na ochronę przed potem,zmniejszył przykry zapach, działał długie godziny i radził sobie nawet podczas najbardziej ekstremalnego wysiłku.Testowanie było niezwykłą sportową przygodą w której mogliśmy sprawdzić swoje siły i siły Adidas Adipower. Oboje bardzo polubiliśmy się z tym antyperspirantem i zamierzamy zakupić kolejne opakowania. :)

A u Was ? jak sprawdził się Adipower ? kto również miał okazje do testowania ? :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

VOIGER Professional Spray do łazienki

Mascara TRUE ULTRA VOLUME od AVON